becka-lotta

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Rebecka - 19 januari 2014 20:40

En dag full med handskrivning.
Vi har inget bläck i skrivaren och eftersom vår bil är iväg på reperation under en längre tid så har vi ingen möjlighet att åka och handla nytt bläck. Därför så har jag skrivit för hand ur kursguiden och är bara halvvägs efter en hel dags skrivande (även jag har skrivit mycket fel och fått börja om igen), så är jag spänd inför imorgon.
Imorgon startar en helt ny kurs - specialpedagogik. Med mycket nya saker såsom ny grupp som jag ska ha grupparbeten med. Jag vet inte vilka dem är och jag trivs med den grupp som jag hade i förra kursen, men jag får se hur det blir...
Det ska vara mycket enskilda arbeten och uppgifter så det är skönt anser jag. Jag kan jobba i grupp, fast helst en där jag har fått vara delaktig i att besluta i val av medlemmar. Jag jobbar bra enskilt, vilket jag föredrar. Fast nu har jag valt ett yrke där hela verksamheten är beroende av personer som kan arbeta i grupp.

Jag avslutar dagen med att titta på Dharma & Greg, säsong 1. En hel dag med filmer på tv medan jag skrev. Jag har hunnit med både "What a women want", "Never been kissed" & "Knocked up".

Jag är beredd på vad världen har att erbjuda imorgon, om det inte är förstort, känns det som.
Jag är trött, har ont och nervös inför imorgon. Jag vet att jag måste upp tidigt för att hinna vara på plats i tid, men inte hur tidigt som helst. Jaja, det löser sig alltid, får jag hoppas:)

Vi hörs imorgon, god natt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards