becka-lotta

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Rebecka - 16 januari 2014 22:22

Nu så har jag hunnit med en del idag, allt från att försova sig, duscha på 8 minuter, missa tåg, skratt, gråt, nervös, glädje, trötthet och mycket mer.

Det var rätt skönt att gå krypa ner i sägen efter en jobbig dag. Jag och min grupp klarade av examinationen, som var en gruppuppgift.
Så nu är det bara att få in och inte blanda ihop fem principer (kardinaltalsprincipen, abstraktionsprincipen, principen om den stabila ordningen, principen om den godtyckliga ordningen samt ett-till-ett-principen) tills imorgon och då jag ska omtenta just den delen, annars är jag godkänd så det är endast en komplettering (skönt).

Skriver inlägg, tittar på Albert & Herbert - hälsan framför allt. Dem är roliga, och lättar upp en tung och mörk dag. Jag är glad över att inte vara i Herbert's kläder...

Snö föll hela dagen i Malmö, men den la sig inte. Skönt, tänkte jag och trodde att det var likadant i Hässleholm. Ack, vad jag bedrog mig - jag såg ut som Bambi på hal is. Fast jag ska inte klaga eftersom vintern äntligen har kommit. Jag har lovat min sjuåriga kusin att vi skulle åka pulka och ha picknick i snön. På detta vis slipper vi åka vattenpulka nedför en backe full med ljung...
Kan man verkligen åka vattenpulka? Har ingen aning.

GOD NATT säger en trött Becka-Lotta

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards