becka-lotta

Alla inlägg under juni 2014

Av Rebecka - 2 juni 2014 22:22

Jag inser att det är nästan år och dar sedan jag skrev.

Snart har jag sommarlov - äntligen. Imorgon med, sedan är det över för denna gång. Fast redan klättrar jag på väggarna, jag är så sönder stressad. Jag behöver ta det lugnt. Idag har jag hunnit även ta det lugnt, baka kanelbullar, laga middag, diska och läsa. Jag hade det trevlig i helgen, då det var crusing (jippi) och för första gången - som jag minns - träffade jag mig morfar. Jag har aldrig haft kontakt med honom, få höra om honom när han nämndes i en diskussion och sedan gick det över snabbt i en annat samtalsämne. Jag hade det trevlig, vi stannade där länge och gick sedan ner på stan. Min pappa kom mot alla trots med sin bil till cursingen, då förra året rasade motorlådan med mera i bilen. Det tog honom ett år för att få den i ett skick som det går att köra den i...
Jag hade i alla fall trevligt, satt på muren och tittade på bilarna. Vissa bilar var redigt granna, medan andra var mer fyllehinkar. Fast en crusing utan dem... Nej, de hör till.

Snart sitter jag i en Volvo med husvagn körandes för att fira midsommar :)

Ovido - Quiz & Flashcards