becka-lotta

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Rebecka - 13 juli 2014 22:46

Ännu en dag fylld med köra släpp, flytta lådor, packa om låder, ska jag behålla eller göra av med?
En dag med regn under hela dagen, men det hindrar mig inte...

Jag behöver inte motionera resten av denna dag anser jag då det har varit många tunga lyft, gå mycket och kondition uppför och nedför trappor.

Jag har hunnit med mycket under denna helg, jag har insett att det fungerar inte längre! Jag behöver skaffa en dator till skolarbetet, jag har en iPad som jag är nöjd med. Det enda problem är att jag inte kan lämna in skoluppgifterna på skolan läroplattform, vilket är avgörande för att jag ska klara kursen.
Någon som har ett bra tips? En dator som jag kan använda till uppsatser, anteckningar och läsloggar är det som jag behöver och jag har begränsad ekonomi som student inom förskollärareutbildningen.

Jag drömmer om en dator som jag kan spela the sims 3 ( och senare the sims 4 på), ett hus på landet, en hund och min bil - Audi A3 sportback (silver). Det är att önska i ena näven och spotta i den andra och slå ihop dem och se vad det finns mest av som min mamma brukar säga.

God natt och dröm lika intressanta, roliga och fantasifulla drömmar som jag gör :)

Ovido - Quiz & Flashcards