becka-lotta

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Rebecka - 12 juli 2014 22:00

Jag har haft fullt upp idag, till skillnad ifrån de första dagarna sedan sista dagen i skolan. Det är mycket som har hänt sedan skolan. Jag har träffat min morfar som jag har aldrig träffat innan så jag kom ihåg det (sist var jag väl två år?), jag har gått in och jobbat extra på sjukhuset på ivö (intensiv vårds övervakning) samt på avdelning 9, jag har kört husvagn genom Båstad, firat midsommar i husvagn, firat mamma, flyttat kartonger ifrån förråd till ett annat förråd, läst kurslitteratur,svär över att jag lade mycket pengar och köpte en iPad (är fruktansvärt nöjd med den, förutom att jag kan inte få upp mina arbeten på skolans läroplattform), plockat jordgubbar och badat i havet.
Jag hade nu i efterhand hellre lagt pengar och köpt en laptop så jag kunde arbeta med skolarbete utan för Mycket trubbel.

Jag har haft en skön sommar, den är inte än över men jag njuter utav varje dag med solsken eller utan...

Ovido - Quiz & Flashcards