becka-lotta

Direktlänk till inlägg 3 mars 2014

Scooby-Doo möter bröderna Bu

Av Rebecka - 3 mars 2014 21:36

I denna film får vi lära känna de tre bröderna Bu i denna skräckfyllda film. Denna film såg jag som barn, den skrämde mig länge och ärligt talat är den fortfarande skrämmande.
Shaggy får ett arv av sin morbror, han tar med Scooby och Scrappy med sig till huset. När de kommer fram möter de en märklig butler och efter vissa händelser tvingas trion till att övernatta i huset, då de inser att det är inte enbart Shaggys farbror eller den uppstoppade apan som hemsöker huset utan många flera läskiga varelser som skrämmer både Scooby och Shaggy ifrån vettet (och ärligt talande skrämmer filmen även mig som 21-åring...)
Kommer trion att överleva natten och kunna ta sig hem? Vem är det som hemsöker huset och varför vill bulten få bort dem så fort som möjligt och varför ligger det juveler i kylen?

Denna film är spännande, skrämmande, humorfylld och de enda i från gänget är Scooby, Shaggy och Scrappy med honom för att leta igenom varenda lönndörr i det hemsökta gamla slottet Beauregard. Men morbroderns spöke skrämmer dem till att kalla på förstärkning från de vilda bröderna Bu. Följ med när de löser ett helt nytt mysterium i Scooby-Doo möter bröderna Bu!kursiv text

"Följ med Scooby-Doo och Shaggy när de möter de spöklikt busiga och övernaturliga syskonen bröderna Bu. Efter att Shaggy ärver juveler värda en förmögenhet efter sin morbror, följer Scooby-Doo och Scrappy med honom för att leta igenom varenda lönndörr i det hemliga gamla slottet Beauregard. Men morbroderns spöke skrämmer dem till att kalla på förstärkning från de vilda bröderna Bu. Följ med när de löser ett helt mysterium i Scooby-Doo möter bröderna Bu!"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 9 juni 2020 19:29

Det var länge sedan jag skrev. Men nu känner jag att jag måste få ur mig allt. Det kvittar om någon läser detta eller inte. Jag måste få mig ur detta.   Jag älskar verkligen att arbeta som förskollärare, men denna våren har inte varit nådig. Min ...

Av Rebecka - 23 maj 2017 22:00

Borde jag eller borde jag inte? Jag drömmer om att ha ett jobb, en egen lägenhet som senare byts ut till hus och hund, någon att dela livet med. Mitt problem är min blyghet, självsäkerhet och rösten i huvudet som ständigt påpekar alla mina missta...

Av Rebecka - 10 januari 2016 20:57

Det kvittar nog hur långt du kommer i din utbildning, där kommer alltid vara lärare som ska sätta sig på tvären och nästan anstränga sig för att jävlas med sina studenter. Jag kan förstå en del, men inte alltid. Jag läser sista kursen i min utbild...

Av Rebecka - 14 september 2015 08:26

Allt som snurrar i huvudet, det kallar jag förstrunt, alla dessa jag måste... Det är bra att göra det man ska göra, men har du någonsin stannat upp och tittat dig omkring? Det var en tanke som forigenom mig när jag lämande högskolan i torsdag den...

Av Rebecka - 17 juli 2015 15:01

Det är länge sedan jag senast var här och fick ner mina tankar på pappret. Det är så underbart att kunna få ur sig allt som påverkar mig negativt. Jag har tittat igenom min senaste inlägg - power meet och crousing. Det var länge sedan, men tiden ...

Ovido - Quiz & Flashcards